OfficeSuite Pro 6 + (PDF & HD) v6.1.861
 
یوجی آندروید:دانلود بازى و نرم افزار آندرويد
بزرگترين پايگاه دانلود بازى ها,نرم افزار ها,پوسته ها,عکس ها , کتاب های الکترونیکی (pdf)و برنامه ها براى موبايل هاى آندرويدى و بسيارى ديگر از يوجى آندرويد با لينک مستقيم به همراه عـکس, توضيحات کامل و بررسی ها

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

OfficeSuite Pro نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید فایلهای مربوط به نرم افزار های Microsoft Word, Excel و PowerPoint را  ، ویرایش کرده ، تماشا نموده ، پرینت گرفته و بسازید و نیز فایلهای PDF را بر روی دستگاه اندرویدی خود باز کنید . این برنامه که به عنوان قدرتمند ترین نرم افزار آفیس تحت اندروید نیز شناخته می شود هم اکنون با بهینه سازی های انجام شده امکان استفاده بر روی تبلت های هانی کامب را نیز دارا می باشد .
از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به سازگاری آن با سیستم های ابری Google Docs, DropBox, Box و SugarSync اشاره نمود که دسترسی شما را به فایلهای آنلاین آسان تر از گذشته می کند .

 

 

 

 

hajm حجم : ۱۴٫۵۴ مگابایت

3idrdwb8e74fqv9ptn6s.jpg دانلود با لینک مستقیم

3idrdwb8e74fqv9ptn6s.jpgدانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

 

     


اشترک گذاری این مطلب ...

 

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


من آن شمعم که با سوز دل خویش, فروزان میکنم ویرانه ای را, اگر خواهم که خاموشی گزینم, پریشان می کنم کاشانه ای را , سلام دوست عزيزم., به وبلاگ خود خوش آمديد,خواهش ميکنم در نظر سنجى شرکت کن.
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان: یوجی آندروید:دانلود بازى و نرم افزار آندرويد و آدرس: www.ugandroid.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد, موفق باشید.